Torsdag

Hejhej!
Först, så måste jag ju gratulera bloggerskan Spider Chick, efter att ha fött ett barn halv fyra imorse, tror jag. :)
GRATTIS!
Idag har jag haft en jobbig och stressig dag.
Jag slutade 15.15, vår senaste dag.. trots att vi faktiskt bara går i femman.
Weirdo!
Sen så hade jag fotboll 16.45, så emellan det så fick jag hämta syrran på fritids, och springa hem o käka mellis o göra mig i ordning.
Fotbollen slutade 17.00.
Jag mådde lite illa då, o spelade inte exakt hela tiden.
Men vissa tjejer i mitt lagg, tycker ju att man ska huffas o buffas varje gång man får en chans, men please grow up!
Det är så himlans omoget!!!
O jag blir så trött o förbannad på de ibland, så att det inte är klokt.
Här får ni en Lady GaGa låt, den heter:
Money Honey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0