Nya Bloggen!

Hej och välkomna till min nya blogg, loveugaga!
Jag är en tjej på 11 vårar som älskar att ha kul!
Jag skippar aldrig några roliga partaj eller chanserna att få vara med mina vänner.
Jag är ett stort fan av Lady GaGa, och lyssnar på hennes musik nästan varje dag.
Såg henne uppträda Live på Gröna Lund den 2 Augusti i somras.
Jag var där med en av mina bästa kompisar, Ullis. <3
Min favoritlåt, är... Starstruck eller Paper Gangsta.
Fast det är svårt att lyssna på alla hennes låtar, eftersom hon har gjort så många. :)
Nu slutade Money Honey precis på YouTube.
O nu sätter jag på Beautiful Dirty Rich.
Den är väl rätt så okej den med. :D
Jag har 2 syskon, en halv lillebror på 9 månader, o en lillasyster på 8 somrar.
En mamma o pappa som är skilda, o en låtsas mamma som min pappa fick min brorsa med. :)
Och angående Lady GaGa, så har det ju nu kommit fram att hon är två könad!
Fast man vet ju aldrig, vissa säger att hon till och med har erkänt det.
Det låter ju faktiskt lite skumt.. men jag älskar henne fortfarande!
Jag hoppas självklart att det kommer att gå så bra som möjligt för den här bloggen, o hoppas på en stor framgång!
Eftersom det skulle betyda en hel del för mig!
Jaja, nu ska jag försöka fixa en header till bloggen, PUSS O KRAM!


/Julia ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0