Lördag!

Hejhej Bloggen!
Idag har jag spelat match, vi mötte Bagarmossen o förlorade med 0-3. :(
Förlust för oss, IGEN.
Jag spelar i världens sämsta fotbollslag.
Vi förlorar varenda match, o det ända vi tränar på under träningarna är passar.
Det är skiit tråkigt!
Vi får aldrig lära oss några fintar eller någonting!
Så jag ska bara spela klart den här säsongen, sen ska jag inte spela kvar i mitt sunkiga j*kla lag.
Med massor av malliga tjejer o sånt.
Fy farao!
ABSOLUT INTE!
Eller, Ullis är den enda som inte stör mig på träningarna, hon är den typ den enda som aldrig har kommenterat mitt spel.
Skönt att iaf ha en bra lagkamrat.. om ni förstår vad jag menar..

Nu ska jag dra härifrån bloggen!

KRAMISAR! <3


/Julia ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0